poniedziałek, 21 grudnia 2009

ach dziewczyny , inspirujecie mnie :D

Witajcie.

Dzisiaj przez przypadek weszłam na blog leemonca (który mi się bardzo spodobał ) i zainspirowała mnie jej praca . Tak powstał mój nowy scrapek , w roli główniej mój siostrzeniec Ali, który tak na marginesie właśnie przechodzi zapalenie płuc ... biedaczek.Zresztą , wierszyk Ady Kopcińska-Niewiadomska "DUŻY"pasuje do niego jak ulał ;)




credits :

tekst :wiersz Ada Kopcińska-Niewiadomska DUŻY,czcionka PSP XII,
Reszta z zestawu :ptitesouris_softkitty
zdjęcie :mój siostrzeniec , inspiracja praca leemonca 

Przy okazji nie prezentowany jeszcze scrap z moim drugim siostrzencem Adasiem:


CREDITS :
ptitesouris_papier 3
BellisaeDesigns-El8,
ramka i zdjecie moje.
czcionka PSP XII

poniedziałek, 14 grudnia 2009

Rak dla Lorant Fulop



Credits :
ptitesouris_element 9
wlop_ixgm (38)
SL-setsuna-Stroik (2)
z zestawu ameliescrap :galiscrap_élemt (11)
papier:FanetteDesign_Pp03


i medal za ta prace : z Forum Dziadka Janka ( ach , jak przyjemnie się uczyć )


niedziela, 13 grudnia 2009

Radość-pierwsze podium

Radość zagościła w moim sercu ! Mój pierwszy medal w scrapbookingu....szczerze, to nawet nie liczyłam na miejsce na podium , a znalazło się drugie !!! serdeczne dzięki wszystkim którzy glosowali na moja prace , ciesze się, ze są osoby którym się podoba to co robię !

Oto praca wyróżniona  :

PAPIER:AUTOR NIEZNANY
ZDJĘCIA MOJE
WA1 by Welena6;
ALFABET : deliscraps_schooldaze_addon
LLW_DSOMarch2009CC_Foliage_GoldGlitter


jeszcze raz dziekuje ci Dziadku Janku za cenne porady !!!




wtorek, 1 grudnia 2009

Niebiesko mi ....



Credits:

papier:solid paper blue bv 2008
thd_pixiepouch1_glitterstars
zdjecie moje
KimlaDesigns_MTfreebie_leaf
czcionka PSP X2 nie spisalam


Nie wiem czy robię to dobrze, lecz wcześniej nie zagłębiałam sie tak w scrapbooking i ściągałam wiele dodatków  z netu,  nie wszystkie zachowałam w oryginale , wiec staram się do sprawy podchodzić bardzo uczciwie i zawsze podaje w credits z czego korzystam. 

I tak załączam prace na Wyzwanie Koloru - "Granatowy - Biały - Złoty"#57  z mojego ukochanego forum dziadka Janka